• Басты бет
  • Редакция алқасы
  • Материал қосу
  • Сертификат алу
  • Сайт ережесі
    • Мақала жариялау талаптары
    • Материалды жариялау үшін безендіру
    • Условия публикации статей
    • Оформление материалов для публикации
  • Сайыстар - Конкурсы

Айдарлар

  • Тілдер
  • Бастауыш сыныптар
  • Биология
  • Геометрия
  • География
  • Информатика
  • Қазақ әдебиеті
  • Құқық негіздері
  • Математика
  • Музыка
  • Дене тәрбиесі
  • Тарих
  • Логопед
  • Орыс әдебиеті
  • Сурет, сызу
  • Технология
  • Физика
  • Өзін-өзі тану
  • Психология
  • Мектепалды білім беру
  • Химия
  • Алғашқы әскери дайындық
  • Сыныптан тыс жұмыстар
  • Авторлық бағдарлама
  • Мектептегі мерекелер
  • Инновациялық оқыту әдістері
  • Баяндама
  • Әдістемелік жұмыс
  • Инновациялық менеджмент
  • Ағылшын тілі
  • Орыс тілі
  • Қазақ тілі
  • Испан тілі
  • Неміс тілі
  • Педагогика
  • Валеология
  • Дефектология
  • Балалар еңбектері

Ринолалик баламен жүргізілген жұмыс

  • Басып шығару
  • E-mail

Медетова Күлсін Медетқызы

Логопед, Облыстық арнаулы тіл мүкістігі бар балаларға арналған №3 мектеп-интернаты, Атырау қаласы

Жүктеу үшін сілтеме

К дыбысын автоматтандыру

  • Басып шығару
  • E-mail

Карабалина Салтанат

Логопед, БҚО, Шыңғырлау ауданының психологиялық-педагогикалық түзеу кабинеті

Тақырыбы: «Күз»

Жүктеу

Түрлі тіл кемістіктерін түзетудегі логоритмиканың маңызы

  • Басып шығару
  • E-mail

Г.К.Абдраймова,

Түрлі тіл кемістіктерін түзетудегі логоритмиканың маңызы

 «№2 оңалту орталығы» ММ логопеді, Астана қ.

Қазіргі кезде түрлі дәрежедегі тіл кемістіктерінің көбеюі – шешімі табылмай келе жатқан өзекті мәселеге айналып отыр. Тіл – қарым-қатынас құралы болғандықтан,

Толығырақ: Түрлі тіл кемістіктерін түзетудегі логоритмиканың маңызы

Преодоление речевого нарушения путем развития воспитания двигательной сферы в сочетании со словом и музыкой

  • Басып шығару
  • E-mail

Хасанова Светлана Сайхановна

логопед, Областная специальная школа – интернат №3 для детей с тяжелыми нарушениями речи, г. Атырау

 
В современной системе воспитания ребенка занятиям уделяют большое внимание. Такие уроки часто включают в программы дошкольного, раннего и школьного обучения как самостоятельную дисциплину. Ведь ритмика помогает не только научиться чувствовать музыку и воспринимать темп, благодаря такому уроку шумные детки становятся спокойнее, а тихони и скромники постепенно открываются миру.
Если рассматривать ритмику с научной точки зрения, то можно сказать, что раздел теоретического учения в музыке, отвечающие за ритм, его понимание, восприятие, реагирование, однако следует отметить, что занятия ритмикой не подразумевает заучивание определенных танцевальных связок и движений.

Толығырақ: Преодоление речевого нарушения путем развития воспитания двигательной сферы в сочетании со словом...

Антоним сөздер

  • Басып шығару
  • E-mail

Елтезерова Зинайда Полатовна

Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы әкімдігінің «№21 орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Жүктеп алу

  1. Сын есімнен өткенді қайталау
  2. Түбір мен қосымшаның жазылуы
  3. Қазақ хандығына 550 жыл (қазақ тарихы)
  4. Қазақ хандығының құрылуы

Page 5 of 26

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Алға
  • End

Білім жаңалықтары

  • Казахстан получил право на проведение престижного турнира по дзюдо Grand Slam
  • Прогноз по паводкам дал Казгидромет
  • Более 6 млн тенге за сутки перечислили мошенникам жители Петропавловска
FacebookTwitterBloggerVimeoFlickr

Журнал марапаттары

Сертификат

 

БАҚ куәлігі

Scroll to Top

Copyright © 2015 Мектеп ұстаздарының әлемі № 14440-Ж от 03.07.2014г ИП "Aspan" педагогический, тел: 87014797939